Concurs pentru noua identitate vizuală a publicațiilor Uniunii Arhitecților din România
Uniunea Arhitecților din România - UAR lansează un concurs de soluții public, deschis tuturor arhitecților din țară, organizat într-o singură fază, pentru selectarea proiectului în baza căruia se va realiza clădirea bibliotecii și arhivei UAR.
Obiectivul concursului constă în redefinirea pachetului de identitate vizuală, cu concepte și idei creative, aplicabile și adaptabile publicațiilor UAR. Fiecare concurent este chemat în mod obligatoriu să facă propuneri grafice pentru toate publicațiile UAR, în funcție de specificul acestora și de cerințele temei. Piesele principale ce vor fi studiate și realizate de către concurenți în format tipărit vor fi următoarele:
- Logoul revistei „Arhitectura”, versiune color pentru coperta tipărită și revista web și versiunea alb-negru. Revista dorește un logo nou, care să definească imaginea și coperta revistei tipărite pentru o perioadă de cel puțin 5 ani, care să exprime actualitatea graficii de gen și specificitatea revistei. Grafica, redată color, se va prezenta la scara 1:1 pentru formatul revistei de 23 x 30 cm (cotor circa 1 cm) nemodificabil, ilustrând desfășurat coperțile I + IV (inclusiv cotorul).
- Semn grafic aniversar, care va fi asociat cu noul logo propus de concurent pentru coperta revistei, urmând să fie folosit la aparițiile din anul 2016, când se vor marca 110 ani de la fondarea revistei. Grafica, redată color, se va prezenta la scara 1:1 pentru coperta I (format 23 x 30 cm, nemodificabil).
- Template-ul revistei „Observatorul urban București”, prezentat la scara 1:1, color, pentru pagina de frontispiciu și pentru rubrici specifice ale broșurii, respectând formatul A4 existent.
- Template al BIUAR, prezentat la scara 1:1, color, pentru pagina de frontispiciu și pentru rubricile specifice ale Buletinului, respectând formatul A4 existent.
- Element de identitate grafică, versiune color și alb-negru, studiat ca un concept grafic ce poate permite diferențierea și adaptarea în funcție de format și mediu de publicare: pentru machete (advertorial) sau inserturi grafice în revista tipărită, frontispiciu sau vinietă pentru „Observatorul Urban București” și BIUAR, wesite-uri.
Tema-concurs-identitate-vizuala.pdf
Regulament-concurs-identitate-vizuala.pdf
Proces-verbal-concurs-identitate-vizuala.pdf